У рамках Фуд челенджу  проведено інтерактивну гру з учнями 2-6 класів.

Сценарій інтерактивної гри «Коли комікси оживають»

Мета: закріпити знання дітей про корисні продукти; дати поняття про те, чим корисні для організму людини білки, жири, вуглеводи, мінерали та вітаміни; зацікавити коміксами; приготуванням корисних сніданків; розвивати кмітливість, комунікативність, вміння аргументовано висловлювати свою думку; виховувати звичку здорового харчування.

Тривалість 45 хв.

Аудиторія учні 2-6 касів

 Обладнання: інтерактивна дошка або екран з проектором, картки з надписами (білки, вуглеводи, жири, вітаміни, мінерали, вода) та із зображенням продуктів (м’ясо, молочні продукти, риба, овочі, фрукти, макарони твердих сортів, ягоди, зелень)

Хід проведення:

Ведуча

 – Добрий день, чи любите ви комікси?

Діти

- Так!

Ведуча

-  Тоді сьогоднішню гру ми з вами розпочнемо із знайомства з коміксом,  який, в рамках фудчеленжу створив Дмитро.

(учень розповідає про ідею створення коміксу, учні переглядають комікс, який демонструється на екрані).

Вибігає супермен

- Hi friends! I'm very glad to see you.

Діти зустрічають його

-         Hi, Superman, how did you get here?

Супермен

-         I really wanted to see you. We're old friends, aren't we?

Діти

-          Так! Ми вже 3 тижні спілкуємося з тобою і стільки зробили разом!

Супермен

- I suggest you to play

Діти

-         Так. Давай!

Ведуча пояснює умови гри (діти вибирають собі картки з надписами та малюнками)

-         Зараз я буду визивати по одному того, у кого є надпис, а потім ті у кого є швидко виходять якщо вважають , що в зображеному на картці продукті є те, що написано. Супермен перевірить правильність виконання завдання, а глядачі рахують скільки разів з’являвся той чи інший продукт.

Коли ведуча називає білки, виходять діти з картками м’ясо, молочні продукти, риба, зелень.

Коли ведуча називає вуглеводи, виходять діти з картками овочі, фрукти, макарони твердих сортів.

Коли ведуча називає жири, виходять діти з картками м’ясо, риба.

Коли ведуча називає мінерали, виходять діти з картками фрукти, овочі, молочні продукти, риба, м’ясо, , макарони твердих сортів.

Коли ведуча називає вітаміни, виходять діти з картками овочі, фрукти, ягоди, зелень.

Супермен

-         Well done!

Ведуча говорить що вдалося, а що ні і пропонує вгадати яка дуже важлива пані має бути в нашому житті

Діти називають, а Супермен запрошує до залу дівчинку у костюмі води.

Ведуча, звертається до дітей

-         А чому ця пані дуже важлива у нашому житті?

-         Діти розповідають.

Ведуча

- А як ви думаєте, поповнити запас води людина може лише коли п’є воду?

Діти називають продукти, які містять багато води, а учні з відповідними картками стають біля води.

Ведуча

-         А зараз давайте назвемо найкорисніші продукти для людини

Діти називають: м’ясо, молочні продукти, риба, овочі, фрукти, макарони твердих сортів, ягоди, зелень, вода, пояснюючи свою думку.

Ведуча підводить підсумок сказаному дітьми

(якщо діти не сказали про роль білків, жирів, вуглеводів, мінералів та вітамінів для організму людини, це робить ведуча)

-         Для того щоб ви трохи подумали про важливість води для людини, ми підготували цей танок

(Дівчинка у костюмі води та хлопчик виконують вальс, який символізує необхідність води для людини)

Ведуча

-         Тепер ви точно знаєте, що життя людини не можливе без води.

-         А зараз на всіх чекає смачний та корисний сюрприз!

До залу входить дівчинка несучи на тарілці панкейки. Вона розповідає, що навчилася готувати смачні американські сніданки та хоче пригостити Супермена та присутніх. Діти пригощаються смаколиками.

-         Супермен

-          I'm glad to see all of you! Together you are superheroes!

Діти дякують супергерою, фотографуються (створена фтозона).

 

 

 

 

 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога